ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Πόσο χρόνο πριν μπορώ να κάνω κράτηση;
Ο χρόνος κράτησης για ραντεβού πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 24 ώρες πριν χωρίς επιπλέον κόστος.
Η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στην περιοχή του Λαγονησίου Αττικής;
Όχι. Η εξυπηρέτηση γίνεται εντός και εκτός Αττικής.
Πώς θα ενημερωθώ ότι έχει ολοκληρωθεί η κράτηση μου;
Μόλις θα ολοκληρωθεί η κράτησή σας, θα σας στείλoυμε email ή θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ότι έχει ολοκληρωθεί η κράτηση σας επιτυχώς.
Πώς θα ενημερωθώ για το κόστος της μεταφοράς;
Μόλις ολοκληρώσετε την κράτησή σας, θα σας στείλουμε με email ή τηλεφωνικά το κόστος της μεταφοράς σας.
Πώς θα ενημερωθώ αν είναι διαθέσιμη η συγκεκριμένη ημερομηνία για τη μεταφορά μου για να προχωρήσω στην κράτηση;
Μόλις ολοκληρωθεί η κράτησή σας, θα σας στείλουμε email ή θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά σχετικά με τη διαθεσιμότητα.
Τι θα συμβεί αν η πτήση μου έχει καθυστέρηση;
Εάν είναι δυνατόν, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας ή στείλτε μας ένα SMS ή ένα email. Ωστόσο, παρακολουθούμε τις εισερχόμενες πτήσεις μέσω της ιστοσελίδας του αεροδρομίου.
Τι θα συμβεί αν η πτήση μου φτάσει νωρίς;
Και πάλι, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας ή στείλτε μας ένα SMS ή ένα email. Ωστόσο, παρακολουθούμε τις εισερχόμενες πτήσεις μέσω της ιστοσελίδας του αεροδρομίου. Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να είμαστε παρόντες την ώρα που φτάνετε, ωστόσο αυτό θα εξαρτηθεί από τυχόν προηγούμενες κρατήσεις.
Τι θα συμβεί αν χάσω την πτήση μου ή αν η πτήση μου εκτρέπεται;
Παρακαλώ τηλεφωνήστε μας αμέσως ή στείλετε μας ένα SMS ή ένα email με τυχόν νέα στοιχεία για την πτήση σας.
Μπορείτε να μας πάτε εκδρομή και σε άλλους προορισμούς της Ελλάδας ή είναι μόνο αυτές που προτείνεται;
Εκτός από τις εκδρομές που σας προτείνουμε, αν έχετε ετοιμάσει το δικό σας πρόγραμμα, είμαστε στην διάθεση σας να αναλάβουμε τις μετακινήσεις σας.
